Biežāk uzdotie jautājumi


Kā iepirkties interneta veikalā www.bcitrus.lv ?

Izvēlieties sevi interesējošas produktu kategorijas, apskatiet produktus, iepazīstieties ar to aprakstiem. Kad esat izvēlējies, spiediet pogu “IELIKT GROZĀ”, un preces tiks pievienotas grozam.
Lapas augšējā labajā stūrī redzēsiet groza ikonu “Jūsu iepirkumu grozs” - klikšķinot uz šīs sadaļas, nonāksiet pie izvēlētajiem produktiem iepirkumu grozā.
Sekojiet tālākām norādēm, aizpildiet un pārbaudiet katrā solī pieprasīto informāciju. Izvēlieties sev ērtāko piegādes vai preces saņemšanas un apmaksas veidu un spiediet “Pāriet pie apmaksas”. Pircēji par preču pirkuma izpildes statusu saņems informatīvu e-pastu.

Vai piegādi nodrošināta visā Latvijas teritorijā?

Jā, piegādi nodrošinām visā Latvijas teritorijā. Vairāk par piegādi var iepazīties šeit!

Kā tiek veikta piegāde?

Preču piegādi visā Latvijas teritorijā nodrošina uzņēmums “Omniva” piegādes serviss.

Vai ir iespējams interneta viekalā pasūtītas preces saņemt Jūsu veikalā?

Pagaidām mums nav sava bāzes veikaliņa, bet preces bezmaksas varat saņemt pie sadarbības partneriem: SIA "COOPERATIVE" Skolas iela 2, Vaidava, Kocēnu novads, Latvija

Cik maksā piegāde?

Piegādes cena ir EUR 1,88 visā Latvijas teritorijā. 

Cik ilgā laika pēc pirkuma apmaksas es saņemšu savu preci?

Piegāde tiek veikta 3 darba dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža. Ja gadīsies kāda aizķeršanās ar piegādi, mēs ar Jums sazināsimies.

Vai varu būt dross par preces piegādi?

Jūs saņemsiet visas pasūtītās preces. Ja kāda no precēm, kuru būsiet pasūtījis nebūs pieejama, ar Jums sazināsies mūsu Klientu servisa darbinieks un informēs par iespējamu, īslaicīgu piegādes aizkavēšanos.

Kapēc pasūtījumā jānorāda saņēmēja informācija – talruņa numurs un adrese?

Kontaktinformācija ir vajadzīga, lai mēs ar Jums varam sazināties piegādes saskaņošanai, kā arī gadījumā, ja ir nepieciešams precizēt iespējamus jautājumus par pasūtījumu. Lūdzu norādiet precīzu saņēmēja kontaktinformāciju, lai kurjers var sazināties un piegādāt Jums pasūtīto preci precīzi, laicīgi un bez aizķeršanās.

Vai varu preci nosūtīt kadam citam?

Jā, Jūs varat veikt pirkumu un nosūtīt to citam saņēmējam.
Piemēram, vēloties iepriecināt sev tuvu cilvēku, Jūs izvēlaties dāvanā preci, veicat apmaksu un mēs parūpējamies par piegādi. Tas ir pavisam vienkārši - pirkuma procesā pievienojiet jaunu piegādes adresi.

Kapēc nesanāk ievadīt adresi?

Lūdzu pārliecinieties, vai esat aizpildījis pilnīgi visus obligātos laukus, kas atzīmēti ar zvaigznītes “*” simbolu. Pārliecinieties par korekti ievadītu pasta indeksu– paraugs LV-1111.

Ko darīt gadījuma, ja maksājums netiek pieņemts?

Iespējams ir radusies kļūda savienojumā ar banku:
  1. Pārbaudiet, vai Jūsu konta atlikums ir palicis nemainīgs.
  2. Lūdzu pārbaudiet, vai neesat saņēmis Pirkuma apstiprinājumu no interneta veikala www.bcitrus.lv
Ja nauda nav rezervēta un e-pastu neesat saņēmis, lūdzu mēģiniet vēlreiz. Neskaidrību gadījumā, lūdzu sazinieties ar mūsu Klientu servisu.

Man neizdodas veikt pasūtījumu internetā. Kā man rīkoties?

Iespējams tā ir tehniska kļūme. Lūdzu atjauniniet lapu vai atveriet interneta veikalu jaunā interneta pārlūka lapā. Ja lapas atjaunināšana nepalīdz, aicinām sazinieties ar mūsu Klientu servisu!

Ko darīt, ja prece ir bojāta? Kā rīkoties gadījumos, kad, saņemot pirkumu, atklāju kādu kļūdu (nepareizi pievienots produkts, nepareizs skaits, bojāts produkts)?

Dzīve ir dzīve gadīties var visādi. Lai mēs Jums varam palīdzēt, aicinām sazināties ar mūsu Klientu servisu un mēs raudzīsim, ko varam darīt Jūsu labā.

Vai preču cenas ir norādītas ar PVN?

Jā, interneta veikalā www.bcitrus.lv norādītajās preču cenās eiro (euro) ir iekļauts pievienotās vērtības nodoklis (PVN).

Ko darīt, ja vajadzīgā prece ir redzama www.bcitrus.lv, taču nav pieejama pasūtījumam vai nav pieejamais daudzums ir mazāks, nekā man ir nepieciešams?

Šādā situācijā aicinām sazināties ar mūsu atsaucīgo Klientu servisu! Iespējams risinājums nebūs ilgi jāgaida.

Ko darīt, ja šeit tomēr neatradu atbildi uz sevis interesējošo jautājumu?

Šādā situācijā aicinām sazināties ar mūsu Klientu servisu!